какво ще кажете за спортното окачване на Алфа,възможна ли е евентуална подмяна и каква ще бъде приблизителната цена за това..моля за конретни отговори,благодаря предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спортно окачване на Алфа
Collapse
X
-
Re: Спортно окачване на Алфа
Първоначално публикувано от El parjelinioкакво ще кажете за спортното окачване на Алфа,възможна ли е евентуална подмяна и каква ще бъде приблизителната цена за това..моля за конретни отговори,благодаря предварително
каква ти е Алфата по-точно?иначе ако искаш Спортно окачване,си приготви ок. 800-900 лв абе 1000лв ги закръгляй(предно и задно..)
Успех!!!!
Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!
-
Комфорта при Алфа не е приоритет! Пътното поведение и комфорта са в конфликт, всяка марка намира компромиса някъде там . . . И за какво спортно окачване става въпрос - фабричното или доработка някаква, за каква кола и т.н.?sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Принципно тунингованото твърдо окачване за в България не е мн приятно! Приятел си беше сложил на Seat Ibiza Cupra и след 1 година го махна колата буквално беше започнала да се разпада и си върна стоковото което също си беше твърдо! А на примерно моята Алфа оканчването за мен е достатъчно твръдо, че да предоставя някаква тръпка и същевреммено да не ти избива зъбите въпреки, че е близо. Според мен е един добър компромис, но това си е лично мое мнение...
downhill
Comment
-
А по-често ли се разбива от фабричното "меко"? За модел 156 питам конкретно?
За мен спортното окачване предразполага към пазене на автомобила през неравностите. Мекото (фабричното) поема неравностите по-добре и не предава толкова точно информация за състоянието на пътната настилка. Затова много автомобили страдат от окачване - защото са тихи, комфортни, возят меко и водача не усеща през какви дупки и бабуни кара. Нещата се променят едва когато таблото, или нещо друго по купето, се разскърца.Радвай се на това, което имаш, докато работиш за това, което искаш.
Comment
-
Сега като представител с онова спортно и твърдо окачване сложено допълнително веднага казвам, отврат е, аз на неравен път с повече от 50 не мога да карам, а по нашите магистрали, пътя за Кюстендил, минавам преди перник, супер викам си нов асфалт, още пресен сигулно на няколко дни и кво... пак друса, и после там с вълните, аз карах с 60, срам, но иначе стабилноста на завой е за мен единствения плюс, позволявам си с по-висока скорост да карам и не мърда, а това дали по-малко се разбива окачването, еми то като се движа с 30-40 по дупките, отговора ми е даsigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
също имам спортно на 156 и бих препоръчал да се избягва макар че вече свикнах, но ако пътя е неравен трябва да се ограничи скороста - макар че това може да се приема като плюс към безопасностаHonda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
-
При мен пружините са спортни EIBACH червени. Не знам амортериорите какви са, но возията не е чак толкова зле. Може би съм със стандартни амортесеори, защото не е кой знае колко твърдо.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Те се сменят комплект - пружини и амортисьори. Защото спортните пружини (червените) са по-къси от стандартните и стандартен амортисьор бързо ще приключи. Виждал съм комбинация червени пружини с жълти амортисьори.
Това ми е известно по принцип за автомобилите и не съм сигурен за алфа 156Радвай се на това, което имаш, докато работиш за това, което искаш.
Comment
-
Колега и аз съм със спортно, можеш да я видиш в подписа ми. За съжаление и мое удоволствие карам колата в немско и тук просто колата спи и пак съм се замислил да сменям окачването с оригинално. С 17ки 215 гуми съм и пак мога да кажа вози по-меко и приятно от бившата А класа.
Главна причина за бъдеща смяна е, че е доста ниска и ме е страх това лято като се прибирам в БГ да не смеля предкатализаторните тръби, които за мое учудване са доста ниски. Те са най-ниската точка на колата и ме е страх някоя неравност да я убере!
Ако някой иска да правиме размяна или да го купи окачването, можем да се уговориме за цена!Opel Corsa B
Opel Tigra
Mercedes A 160
Mercedes A190 AMG
Alfa Romeo 147 1.6 ts
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233669
Comment
-
Спортното окачване е много устойчиво в завой, с тая уговорка че пътя трябва да е хубав. При лош път втвърденото окачване не позволява на гумите да следват настилката и колата губи контакт с пътя.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment