Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортно окачване на Алфа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спортно окачване на Алфа

    какво ще кажете за спортното окачване на Алфа,възможна ли е евентуална подмяна и каква ще бъде приблизителната цена за това..моля за конретни отговори,благодаря предварително
    2000 г. 1,8 TS

  • #2
    Re: Спортно окачване на Алфа

    Първоначално публикувано от El parjelinio
    какво ще кажете за спортното окачване на Алфа,възможна ли е евентуална подмяна и каква ще бъде приблизителната цена за това..моля за конретни отговори,благодаря предварително
    Да, възможна е подмяната!
    каква ти е Алфата по-точно?иначе ако искаш Спортно окачване,си приготви ок. 800-900 лв абе 1000лв ги закръгляй(предно и задно..)
    Успех!!!!
    Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

    Comment


    • #3
      имах предвид от спортно към обикновено,спортното е доста твърдичко,това при нашите пътища предполага една неособено комфортна возия ...ако греша поправете ме
      2000 г. 1,8 TS

      Comment


      • #4
        Комфорта при Алфа не е приоритет! Пътното поведение и комфорта са в конфликт, всяка марка намира компромиса някъде там . . . И за какво спортно окачване става въпрос - фабричното или доработка някаква, за каква кола и т.н.?
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Принципно тунингованото твърдо окачване за в България не е мн приятно! Приятел си беше сложил на Seat Ibiza Cupra и след 1 година го махна колата буквално беше започнала да се разпада и си върна стоковото което също си беше твърдо! А на примерно моята Алфа оканчването за мен е достатъчно твръдо, че да предоставя някаква тръпка и същевреммено да не ти избива зъбите въпреки, че е близо . Според мен е един добър компромис, но това си е лично мое мнение...
          downhill

          Comment


          • #6
            А по-често ли се разбива от фабричното "меко"? За модел 156 питам конкретно?

            За мен спортното окачване предразполага към пазене на автомобила през неравностите. Мекото (фабричното) поема неравностите по-добре и не предава толкова точно информация за състоянието на пътната настилка. Затова много автомобили страдат от окачване - защото са тихи, комфортни, возят меко и водача не усеща през какви дупки и бабуни кара. Нещата се променят едва когато таблото, или нещо друго по купето, се разскърца.
            Радвай се на това, което имаш, докато работиш за това, което искаш.

            Comment


            • #7
              Сега като представител с онова спортно и твърдо окачване сложено допълнително веднага казвам, отврат е, аз на неравен път с повече от 50 не мога да карам, а по нашите магистрали, пътя за Кюстендил, минавам преди перник, супер викам си нов асфалт, още пресен сигулно на няколко дни и кво... пак друса, и после там с вълните, аз карах с 60, срам, но иначе стабилноста на завой е за мен единствения плюс, позволявам си с по-висока скорост да карам и не мърда, а това дали по-малко се разбива окачването, еми то като се движа с 30-40 по дупките, отговора ми е да
              sigpic
              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
              0889 636 093

              Comment


              • #8
                също имам спортно на 156 и бих препоръчал да се избягва макар че вече свикнах, но ако пътя е неравен трябва да се ограничи скороста - макар че това може да се приема като плюс към безопасноста
                Honda CB 500
                Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                Comment


                • #9
                  И моята е със спортно окачване,да ти кажа че в Благоевград главната улица е направо раздупчена,всеки метър асвалт е кърпен...повече от 40 не смея да вдигна ,но по готините улици за каране колата направо се лепи за пътя

                  Comment


                  • #10
                    А само със спортни пружини, дали ще е добър компромисен вариант или няма да има нито устойчивост, нито комфорт?
                    156 V6 turbo

                    Comment


                    • #11
                      При мен пружините са спортни EIBACH червени. Не знам амортериорите какви са, но возията не е чак толкова зле. Може би съм със стандартни амортесеори, защото не е кой знае колко твърдо.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Те се сменят комплект - пружини и амортисьори. Защото спортните пружини (червените) са по-къси от стандартните и стандартен амортисьор бързо ще приключи. Виждал съм комбинация червени пружини с жълти амортисьори.
                        Това ми е известно по принцип за автомобилите и не съм сигурен за алфа 156
                        Радвай се на това, което имаш, докато работиш за това, което искаш.

                        Comment


                        • #13
                          Колега и аз съм със спортно, можеш да я видиш в подписа ми. За съжаление и мое удоволствие карам колата в немско и тук просто колата спи и пак съм се замислил да сменям окачването с оригинално. С 17ки 215 гуми съм и пак мога да кажа вози по-меко и приятно от бившата А класа.
                          Главна причина за бъдеща смяна е, че е доста ниска и ме е страх това лято като се прибирам в БГ да не смеля предкатализаторните тръби, които за мое учудване са доста ниски. Те са най-ниската точка на колата и ме е страх някоя неравност да я убере!
                          Ако някой иска да правиме размяна или да го купи окачването, можем да се уговориме за цена!
                          Opel Corsa B
                          Opel Tigra
                          Mercedes A 160
                          Mercedes A190 AMG
                          Alfa Romeo 147 1.6 ts
                          http://www.snimka.bg/album.php?album_id=233669

                          Comment


                          • #14
                            Спортното окачване е много устойчиво в завой, с тая уговорка че пътя трябва да е хубав. При лош път втвърденото окачване не позволява на гумите да следват настилката и колата губи контакт с пътя.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              А някой знае ли цени на Кони Спорт за 156ца и откъде да ходя да си взема, че съм решил да рискувам!
                              156 V6 turbo

                              Comment

                              Working...
                              X